Malin Hedin - 1989

Depretion

Kategori: Allmänt

Har vart på HC och har UVI ännu en gång!
Ska ta medicin i 5 dagar nu, funkar inte det...
Blir det en kur på ett halv år!!!
BAJS!
Hoppas att allt går bra och att det går över!

Är ledig idag :)
Liiiite skönt dårå!
Ska väl dra till Anders sen och hitta på nåt..
Får väl sitta och titta när han sover...
Han gick och la sig typ 5 imorse.. så man kan tänka sig hur pigg han är!
Om han sover går jag väl över till Amanda&Farmor
Kan hjälpa Farmor lite, hon har tyvärr brytit armen!
Tycker så synd om henne.

Hade jätte mysigt med Mamma igår
Vi var och åt och sen färgade hon på mig <3
Älskar min Mamma <3


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför ska du åka in till Anders om han bara ligger o sover? Då tycker jag att du kan komma hit o leka sjuksyster ist med mig ;D<3

    2007-08-29 | 10:59:05
    Bloggadress: http://troosan.blogg.se

Kommentera inlägget här: