Malin Hedin - 1989

Händelserika gårdagen

Kategori: Allmänt

Igår hade jag och Amanda jätte roligt&mysigt :)
Först var vi på södrabrunn och fikade, sen gick vi till Hanna och knackade på men hon var inte hemma.
Då gick vi till GNK och shoppade lite, jag köpte en tröja.
Gick till Feline House och kollade på hundgrejor till Alfons <3
Men det fanns inte så mycket att välja på :(
Sen hände det !
En fågel bajsade på min nya tröja!! Hahaha!!!!
Äkligt var det också, slängde in tröjan i tvätten på en gång! :)
Sen lagade jag mat åt Amanda, kött, potatisgratäng och majskolvar, mums :)



Älskar dig Amanda <3
Det är mycket jag hade inte klarat utan dig
Du är mitt ljus i tunneln <3

image5

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Snygg man kan vara då, dubbelhaka o allt.
    Dags att börja banta!
    Tack Malin för 2 jättemysiga dagar, du betyder oerhört mkt <3

    2007-08-21 | 13:06:34
    Bloggadress: http://troosan.blogg.se

Kommentera inlägget här: