Malin Hedin - 1989

Min bara min <3

Kategori: Allmänt

Hejsan :)
Var ett tag sedan jag skrev blogg sist!
Har inte hännt så jätte mycket..
Anders har kommit hem efter att ha jobbat i 2 veckor.
Skönt att ha han hemma nu! :)

Har festat, jobbat och gått i skolan.
Har jobb som städerska på MMM.
2 gg i veckan än så länge
Var i Leksand och jobbade i lördags natt
Började vid ca 24:00 och jobbade till 06:00 på morgonen.
Var tungt att lasta in den sista lastbilen.
Vi hade ner en scen och packade in allt i lastbilar
Såg IdolMåns :)
Kan säga att han är snyggare i verkligheten!
Fast jag tycker inte att han så jätte snygg!
Han ser ut som mammas pojke..

Livet glider på med sina fartgupp
Livet är inte lätt och det är ingen som har sagt att det ska vara det heller!

Älskar mina vänner och tycker om min pojkvän som bara den!

Bye Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: