Malin Hedin - 1989

ibland är inte allt lätt..

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla less på dig skepparn och ditt jävla skit snack! Sen tycker du att det är konstigt att min brorsa blir piss på dig när du bara snackar en massa med skit om hans lillasyster.. sen ringer du till min pappa och beklagar dig.. Jävla barnstuga om jag får kalla det! Och förrsten det finns ingen jävla sanningen om mig!
Snälla sluta förstör mitt liv! Jag håller inte på och går runt och snackar en massa blaj om dig till dina kompisar!
Jag är mer mogen än så! Kan du inte bara glömma mig och gå vidare...? För tydligen har du inte gjort det eftersom du kan inte prata om något annat än mig...

Igår kom sötisen och hämtade mig hos Farmor så åkte vi hem och sov...<3
Innan hade jag vart hos Amanda, vi fikade, gick till kvantum och handlade hårfärg, sen vart det hem till farmor och fick jätte god mat :) Sen gick vi hem till Amanda igen och färgade håret och spelade gitarr hero.. :)
Det är inte så himla ofta vi ses.. Men man uppskattar dem gånger man gör det <3

hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: