Malin Hedin - 1989

Kan du så kan jag :)

Kategori: Allmänt

Har haft magsjuka.. Jobbigt! Men jag vart bra igår som tur var.. Så jag kan jobba imorgon.
Jens fyller år idag o, så får inte bli dålig igen så folket inte kan komma hit. Men jag tror inte att det är någon fara. Har kunnat ätit och allt utan problem nu.

Längtar efter dig Micke.. Jag hoppas att du kommer till mig ikväll.. <3
Jag mår så bra när jag är med dig.. !
Love you sweetie! <3

Fick sms av Ida igår.. saknar henne.. vi kanske ska gå ut på fredag, hoppas! :)
Då ska jag ha min nya klänning på mig. Jag köpte den på ginatrico, en svart så klart ! :) Haha.

Micke <3 Malin = sant


image50

image51

image52

trion :) Haha

Kommentarer

  • IDAH0E säger:

    JA fyfan , trion ;D längtar tills på freeda då ja får träffa dej baby! :)

    2008-04-30 | 18:35:52

Kommentera inlägget här: