Malin Hedin - 1989

syltigt värre...

Kategori: Allmänt

Varför ska jag få kritik när andra gör precis samma sak själv??

Jobbade idag sen gick hem till farmor.. Där var Elin, Freya och Amanda :)
Tittade på ett par skor hemma hos farmor som jag tänkte köpa, men dem passade inte osså var dem inte riktigt min stil... Gick över till Amanda sen.. Spelade lite gitarr hero med Joakim och Amanda :)
Sen fick jag jätte mumsig mat av Lisan.. det var riktigt gott!
Sen gick vi ut på en promenad! Jag vet, jag rörde på mig! Haha!
Sen när jag kom ut till Hedesunda träffade jag en gammal vän som jag inte har sett på något "år"..:)
Det var också skojj, var det lite film och tv med dem!

Sitter nu och är lite besviken.. Men vem tror att jag har känslor och bryr mig?? Jag är ju så himla kännslokall i allas ögon... Mot mig kan man ju bara pissa på det stuntar man i för jag "bryr" mig inte...!
Men tänk vad fel alla har.. Jag har känslor jag o.. Jag kan bli ledsen, arg och besviken... Jag kan faktiskt det...

image49
Någon sommar sen på Ljusterö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: