Malin Hedin - 1989

Jaja

Kategori: Allmänt

Tittade på våra bästa år idag, det börjar bli totalt värdelöst! Det händer ingenting längre...

Ringde A-kassan idag o.. vilket skämt! Det gick inte att komma till kundtjänst, dem skickade bara runt en.. får ta ut blanketter och skicka in ist...

Micke är med Isak.. så jag har tråkigt... men men..
Gjorde lite mat och magen fick väl sig en chock...!

Har tittat runt efter lite jobb, har fått numret till förenade idag av Mari. Tänkte titta lite annat innan jag ringer, ringer imorgon om jag inte får tag i dem andra.. Känns bara hårt att jobba i hemtjänsten när det är vinter bara, men det ska gå bra :) Enda stället jag inte vill jobba på det är sjukhuset. Jag trivs inte på kirurgen bara...

Pappa ringde idag o förresten.. Helt otroligt! :) Vart glad!  Han fyller år i övermorgon så jag ska köpa present åt honom idag. Tänkte köpa en skjorta.

Aja, hare bra alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: