Malin Hedin - 1989

lååång dag

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse och trodde att jag skulle hinna med hur mycket som helst.. men icke! ;)
Var hem till Mimmi och hjälpte henne med håret.. färgade det och satt i löshår.
Det vart bra, synd att löshåret var lite lite lite annan färg. men det syntes knappt. Det var såå fint så :)

Tänkte åka till Amanda idag, men det vart så sent, får ses nästa år istället :P

Skulle ha åkt till pappa imorgon o... Men det hinner jag inte :( tråkigt för jag hade verkligen velat träffat pappa...

Har inte planerat nåt inför imorgon... Vara med Micke kanske sen vet jag inte... Får se vad han tänkte göra.

Han skickade mess nu och frågade om jag vill äta på max.... Börjar lessna som fan på max....!

Snart får jag sofforna!!! Wiiiiie!! :) Har redan köpt lite grejer så det ska bli lite fint (hoppas ialf att det blir det)

Aja, gott nytt år allihopa! :D

ps. Min mobil har cpat upp sig totalt nu om ni undrar. Det syns ibland inte när man har ringt osv... ! Skit tråkigt! ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: