Malin Hedin - 1989

Fuck what I said.. It don't meen shit now!

Kategori: Allmänt

Har varit ute och åkt en sväng med Jens nu.. Längesen man var neråt sevallbo hållet!

Jag fattar inte hur du kan snacka skit och inte tro att jag ska få reda på det!
Om vi skulle kunna ha blivit lite vänner så är det inte aktuellt längre!
Jag är inte vän med folk som snackar skit... Falskt är vad det är!!
Fattar inte hur jag kunnat berätta något i förtroende till DIG!
Jag skulle aldrig ha gjort det.. Nu går du väl runt och snackar om vad jag har sagt i högsta förtroende.
Hoppas kan man ju göra att du inte gör det.. Men men ... Vet inte vem du är längre..!

Hur ska jag kunna lite på folk efter det här.. Jag har blivit brännd så jävla många gg..
Börjar få lite problem med det.. Folk uppfattar mig som kännslokall.. Kanske inte är så konstigt när så många människor har svikit mig totalt.. !

ÖÖÖÖÖHHH HE PÅDE, för evigt!!!!!!!!

image28
Fy fan vilken gammal bild.. Det var tider det :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: