Malin Hedin - 1989

hmpf

Kategori: Allmänt

Usch är så jobbigt när man hör en massa prat.. vet inte vad man ska tro är sant!

Har haft en rolig helg.. lite hård men men.. man är bara ung en gång!


Nu skiter jag i allt och drar till Thailand och säljer vinterkläder!!
Orkar inte med allt skit snack! Folk har inget liv, så är det ju bara!

Jag trodde en sak ialf.. Men det visade sig att det också var en stor bluff i mitt liv, liksom det mesta! Att folk inte bara kan säga sanningen så man slipper hoppas och förvänta sig saker... Kan folk vara ärliga mot mig.. snälla!
Jag överlever alltid.. det gör jag.. Har vart med om så jävla mycket i mitt liv! Som har varit 100 gånger värre.. Men vissa saker gör ialf ont! Snart så har jag inget mer att ge någon..
Knoppen och kroppen känns helt tom.. Jag vet varken ut eller in längre! Vad ska man tro?

Sjukskrev mig idag.. orkade inte ens kliva upp ur sängen.. + att jag är sjuk

Är så glad att jag hade min lillebror Emil i söndags som jag kunde prata med!
Vet att jag alltid kan lite på honom..

( Det enda jag behöver...
- ska vi äta på max eller nåt imorgon?? )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: