Malin Hedin - 1989

jobbigt....

Kategori: Allmänt

Varför ska allt bli så komplicerat heeeela tiden för??
Tänk om det inte var en dimma för tankarna och det bara var självklart om vilka val man ska välja här i livet??!
Jag har mycket att fundera över nu innan man ge sig på något man inte är redo för eller kan göra...

Ska träffa Amanda på stan sen :) wiiie.. Det ska bli skojsigt att gå på stan med henne idag! Jag hoppas att hon hinner hem tills jag kommer in.. Annars kan det nog bli lite knepigt :P hihi..
Jag hoppas att hon följer med mig sen också.. Skulle behöva lite morasikt stöd sen..
Jag älskar Amanda och det kommer jag alltid att göra.. Hon är ett stort ljus i mitt liv! Så glad att jag har henne..

Och tack Mari för du har varit ett sånt stort stöd för mig nu.. Känns skönt att veta att man har någon bakom sig.. :)
Ska ta och ringa henne nu..
He påer!

Micke<3Malin = föralltid!!
Det är så bra mellan mig och Micke nu.. Känns så skönt när allt flyter på utan "vägbulor" :)
Jag längtar... hihi*


2 stora delar av mitt liv ( 3 med Alfons, haha )...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: