Malin Hedin - 1989

Long time no see..

Kategori: Allmänt

Har jobbat idag, men vart fööör sjuk och fick dra mig där ifrån.. Kan ju inte smitta boendena!
Jag drog till Lisan då men hon var inte hemma.. Så jag tänkte att jag skulle ta mig ett glas saft och vänta på henne så länge.. Och klantarslet Malin.. Skulle ta ett glas ur diskstället och då flyyyger ett annat fint glas iväg och det säger smack i golvet... OJ, sa Malin då.. Skrev ett sms till Lisan förlåt och att det inte var meningen ( för det var det ju inte ) .
Då skriver hon att jag ska komma ut till lekplatsen :) Och vilka är där?? Jo Charlie, Lena, Sophie och Lisan :) wiiie :) Sen kom Joakim och lekte lite i sandlådan också, haha :P
Drog hem till Farmor allihopa och fikade.. Gott serru :) Sen vart jag kvar hemma hos farmor, vi satt och snackade lite skit och hade allmänt trevligt, som alltid :)
Gick över till Lisan sen :) Hon pysslade om mig och kokade te med honung. Det var mycket bättre efter det faktiskt! :D
Min faster tar handom mig hon, bästa faster!! :D <3
Synd att Amanda inte var där... hon är på semester med Natta.. Saknar henne! :(
Micke kom sen, vi har suttit och knaprat alvedon och tittat på film hela EF...:D haha!
Men bättre vart vi ailf!! :D

Aja, tack allt folk för idag :D <3<3<3 Mycket trevlig dag även fast jag var sjuk :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: