Malin Hedin - 1989

Haha

Kategori: Allmänt

Var till gamla mentalsjukhuset igår som är nedlagt. Det ligger en liten bit utanför bollnäs, fy fan vad läskigt det var! Det var jag, Ida, Gabbi, Jessica, Mickis, Emelie, Denise, Kristin och Anna. Det sägs att det ska spöka där..
Det var 4 våningar högt! Och nere i källaren var det mest läskigt! Det var en massa celler som var skit små och hade bara en lite titthål som dom kunde ha sett ut ifrån och en liten lucka som dom kunde skjuta in maten till dom förut!
Vart liten sketen.. Men trots allt gick jag sist utan ficklampa och det var mitt i natten!

Sen åkte vi till 2 stycken till spökhus, bla. det i Hagsta. Var lite läskigt.. Hade nästan ingen bensin kvar och sommardäck! Vart besviken på att huset var så litet.. Men det var läskigt ändå pga. några saker som hände ;)

Sen vart allt bra när jag fick mysa ner mig i soffan hemma hos Ida :)

Puss Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: