Malin Hedin - 1989

Knas!

Kategori: Allmänt

Fick ett roligt samtal i lördags om att jag skulle ha varit och flörta i Fjärn.. Haha!
Jag säger då det.. Tänk om jag tsm med varenda en jag åkte ett varv med.. Då skulle man byta pojkvän typ 3 gg om dagen! Haha! Livlig fantasi folk har.. Eller så har dom inget liv! Vilket som så är det en massa med skit snack! Haha! Tänk att jag alltid får höra vad jag har gjort.. Saker som jag inte ens själv vet om.. Konstigt.. Måste ha nå slags blackouter när det händer det folk säger att jag har gjort... Gävle är fan värre än Hedesunda med skitsnack och ryktenspridningar! Jag förstår inte riktigt hur dom här människorna tänker.. troligen ingenting alls! Haha!
Folk får ändå reda på hur allt ligger till och då är det NI som ser dum ut.. Väldigt dum ut!!! Haha..

Nä nu ska jag sova! Och drömma sött..

SKAFFA ER ETT EGET LIV ATT PRATA OM ISTÄLLET FÖR MITT ( men jag vet att jag är så jävla bäst så man kan bara inte sluta prata om mig!! ;) )

Don't worry.. about every little thing.. is gonna bee alright...

image35

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Kika gärna in och kolla på kjolen jag säljer i min blogg! Ha en bra kväll:)

    2008-03-18 | 22:11:00
    Bloggadress: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här: