Malin Hedin - 1989

Just det du vill höra...

Kategori: Allmänt

Fick jobbet!!! Jippi!! Fan vad glad jag vart för det :D Tänk att Malin Maria Elisabeth Hedin har lyckats med nåt! :D
Den ni... thihi*

Känner mig jätte nere idag... inge glad alls.. har nästan lust att gråta en skvätt, men det ska jag inte göra..
Jag måste ta tag i mitt liv! Det här funkar inte längre.. Kan inte hålla på såhär!!!
Jag har lust att åka iväg en veckan själv och bara tänka och reda ut alla tankar!
Jag lever som någon jävla luffare.. jag hoppas jag kan flytta hemifrån snart! Det skulle lösa mycket, skulle finna mer ro tror jag.. 
Nu jäklar ska det bli ändringar :D


Love, peace and understanding <3
image57

Ska åka med bussen snart till " byn som gud glömde "... HE PÅDE! <3




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: