Malin Hedin - 1989

Räser audin!

Kategori: Allmänt

Haha, har varit ute och kört lite bil, UTAN bilservo!! Jag tycker bättre om mammas audi.. Men den är ju såld! :( Snyft!
Man får taga det man haver :P
Har ringt på lite lägenheter idag.. ska ringa till 2 stycken i morgon och kanske komma och titta på dem.
Men om jag ska ta den lägenheten kanske jag måste skaffa körkort, för det var nämligen i Bomhus.
Jag hoppas att det var hennes det var öppenspis i.. HOPPAS *** ! :)
Det var ett erbjudande på lägenheten, det var rabatt och grejjer :)
Har pratat med morsan och så.. så att jag inte gör något förhastat! hehe, dem som vet hur jag funkar vet att jag vill att allt ska ske fort! Kanske lite för fort ibland.....  Men inte den här gången! Ikke sa Nikke!

Imorgon måste jag verkligen plugga!

Micke... <3 Saknar dig Bäbiiis!

image58

 Jag o Hanna på Charlies dop =)

image59
puman min <3

image61

Mammsen <3 Världens bästa!

image62
Lägenheten som jag är lite sugen på... ( om man får fixa till det själv!! )

Kommentarer

  • Lisan säger:

    Körkort? Det finns ngt som heter cykel :)

    2008-05-27 | 08:16:31

Kommentera inlägget här: