Malin Hedin - 1989

Tittifrutti <3

Kategori: Allmänt

Har kommit hem och sitter och funderar vad jag ska göra först.. äta eller duscha..
Var till Söderhamn igår, det var kul =)

Fint väder är det idag också.. skönt.. Var till Farmor idag o, hon var så brun och fin =) <3

Känns konstigt att inte vara med Amanda.. Känns så tomt på något sätt... fast jag har pratat med henne i telefon ialf :)
Vi ses nog imorgon i skolan <3

Micke <3
_______________________________________________ ____________
Jag fattar inte hur alla orkar bry sig.. Det är mitt liv vi pratar om.. Jag mår bra och om någon undrar så kan man fråga mig om det är något fel! Och inte springa till brorsan och morsan! Känner mig faktiskt lite stött att folk trodde så om mig..
Jag kan förstå om folk blir oroliga.. Men ja vill att folk går till mig och inte till min familj när dem tror att något är tok fel...

Tack och hej orörda grej.. Haha :) ( från bert filmen)

Kommentarer

  • x-tra morsan säger:

    Vi saknar DIG Malin! Kom gärna och sov över en natt i veckan :)

    2008-05-26 | 07:55:32
  • Malin x-tra dottern :P säger:

    Klart att jag vill det :) Ringer imorgon :)

    2008-05-26 | 21:49:02

Kommentera inlägget här: