Malin Hedin - 1989

Oriflame

Kategori: Allmänt

Vart bjuden på mat idag hemma hos faster. Hon är så duktig på att laga mat så det var så klart super gott!!! Gick sedan över till Catrin och var på oriflame party och gick med som nån konsult. Får 20% rabatt på allt jag köper och behöver inte sälja något. Kostar 50 kr att vara med bara! Så helt klart värt det eftersom man använder mycket produkter och man vet att det är bra grejjer, så om ni behöver nå från oriflame så är det bara att höra av sig ;)
Har haft en bra dag med mycket god mat och fikabröd! Ska börja med min nyttiga vecka imorgon. Svårt att göra det på helgen när man festar och inget går på rutin!
Amanda kom till mig idag o, kul att ha en nästan hel dag med henne. Har saknat henne fruktansvärt! Och faster så det var kul idag att få umgås :D

Nej nu ska jag gå till Time och handla lite cigg och gå hem..

GRÖNAN NÄSTA HELG DÅ IDA!!!!! WIIIIEEE!!!!

Kommentarer

  • Faster säger:

    Jag är oxå konsulent! Så kom och handla av mig oxå allihopa ;)

    2009-08-23 | 21:49:23
  • Anonym säger:

    Haha. nej alla vet att dom ska handla av mig ;) !

    2009-08-27 | 18:32:49
  • malin säger:

    Haha. nej alla vet att dom ska handla av mig ;) !

    2009-08-27 | 18:32:58

Kommentera inlägget här: