Malin Hedin - 1989

Söndag 25/4

Kategori: Allmänt

hejhej :)

Jobbade igår till kl 01:00 sen åkte jag och Tomas och gled på staden, vi hade jätte kul! Haha, vi är så jäkla ful :D
Men sen hoppade fjädern av på bilen så då fick vi avsluta våran kväll.. Men det var roligt så länge det varade! :)

Jag råkade sova så tungt nu på fm så jag hörde inte när telefonen ringde så då var Amanda så gullig att hon kom förbi för hon vart orolig!! <3 Så då var vi hemma hos mig på lite kafferep, sen gick vi hem till henne för Lisan hade gjort sin goda hemmagjorda pizza :) Så vart det kortspel som vanligt, jag vann såklart :P

Nu ska jag äntligen lägga upp kort från egypten resan! Kunde inte lägga upp det på Fb för det dampar sig!




Kamelen Oskar var ute och gick :D


Frida :D


Vi var och snorklade vid en ö


Vattnet var så sjukt klart!


frida hade bränt sig lite så det vart en skugg dag :)


Längtar tillbaka!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: