Malin Hedin - 1989

Hemlingby

Kategori: Allmänt

Vaknade kl 8 imorse och kände mig ganska så utvilad för en gångs skull! Så jag åt lite frukost och tog det lugnt sen cyklade jag till Hemlingby och joggade 3 km, en jätte bra nybörjar sträcka tyckte jag när jag cyklade dit också. Sen åkte jag till Söder och solade, helt wonderfull! Så skönt att sola, man känner sig så fräsch sen. Sen inhandlade jag lite nyttig lunch och mellis så nu är det verkligen på G med min nya sunda livstil tills vi ska till Grekland :)

 

D är på banken sen ska han komma hit, längtar! Får se vad vi hittar på idag, vill göra nå kul ialf :)

 

Hanna ringde idag o, kanske får träffa henne imorgon, det ser jag framemot, var så himla längesen!

 

Nej nu ska jag fylla på kaffe koppen, hejs svejs!

Gud vad jag vill börja med hästar igen! Skulle så gärna vela lära mig att köra också, om man nu ska skaffa häst i framtiden vill jag kunna köra också. Jag måste se över min ekonomi och tid och se om man kan börja igen, ta det ist för friskiskort??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: