Malin Hedin - 1989

LessAB

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag packa ihop totalt snart.. Orkar inge mer! Men jag måste bita ihop det är inte långt kvar nu tills jag får en ledig dag.. Har lyckats dubbelbokat mina jobb också...! Jag fick cykla hem i regnet imorse också, när jag redan var på sånt glatt humör, haha :) Hade verkligen passande kläder att cykla i regnet i också!

 

JAG VILL OCKSÅ HA ETT LIV!!!!!

Ska försöka vila lite innan jag ska iväg och jobba igen.. Jag hade så gärna velat åkt ner en gång på ön i sommar och träffat alla men det fick jag inte. Faktiskt riktigt ledsen över det! Igår skickade min gamla skolkompis Hanna sms och vela ses nere på ön, har inte träffat henne på evigheter, hade lust att skrika för jag vart så less att jag jobbade natt...

 

Nej nu ska jag inte vara så negativ, ska åka till Grekland med dem bästa snart och bara ha det bra :) Jag längtar! Ska på kryss med tjejerna också, kommer att bli skit kul! :) Jag längtar tills jag får ett liv igen, och kunna spendera lite mera tid med puddingen också ;)


Tänka positivt var det!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: