Malin Hedin - 1989

Me like :P

Kategori: Allmänt

Har haft en väldigt bra helg! I fredags var jag&D till hans kompis som fyllde år. Han bjöd på middag, grillat, mums mums! och sen vart det ner på interpool. A hängde på hon med, det var super trevligt :) Igår var D hit igen, värsta lyxen! Vi tänkte gå ner på RånRocken men det regnade ju! Så det vart ta en grogg hemma och bara ha det mys! :) Inte dumt alls kan jag säga....

 

Nu sitter jag och väntar på min Mor. Vi ska iväg och äta nå sen ska vi hem till Underbara faster&A :D Tänkte försöka flörta lite med mor så vi kanske kan svänga förbi någonstans och köpa en dammsugare. Min har gett upp lite nu.. Skulle städa men det hände inte så mycket med dammsugaren!

 

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning, men har ialf haft en toppen helg!

 

Go with the flow!!! :D

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: