Malin Hedin - 1989

Off to work!

Kategori: Allmänt

Har plockat lite hemma och nu ska jag bege mig till jobbet, tänkte gå idag. Såg mina skinkor hängde nere vid knäveckerna och det måste göras nåt åt! Haha :D

Igår öviningskörde jag med Tomas första gg. Det gick jätte bra! Vi körde allt förutom motorväg, men det kommer det o. Skrattade när jag körde raggarrundan, det går verkligen sakta 30 km/h varför ska raggarbilarna köra saktare då?? Haha! Strosade med Amanda på stan innan, vi tittade lite i affärer sen vart det fika på flanör, så himla trevligt :) Amanda fortsatte sen när jag gick, får se sen om hon hittade nå mer! Det var ganska så lite som hade kommit in i affärerna tyckte jag! Men A hittade en skit snygg skjorta som hon kommer bli en riktig pudding i! ;)

Hade förskräkliga mardrömmar i natt! Har inte skakat av mig dem än... Huuua! Mardrömmarna är en blandning mellan förflutet som kommer upp i min nutid och det är så ruggigt!

Toppen humör idag annars, solen skiner och och fåglarna drillar ingen vet vem Malin gillar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: