Malin Hedin - 1989

Solen skiner!

Kategori: Allmänt

Så himla mys imorse.. Solen bara sken som bara den när jag cyklade från jobbet efter nattpasset! Så jag bestämde mig att cykla förbi donken och köpa frukost, sen satt jag i solen och bara hade det bra! Jag älskar sol, sol och sol! Men nu börjar det skymma så det är inte så himla bra inte. Men bara det inte regnar så kan man hitta på nå mys på jobbet, boulongen kanske?? Det löser sig ialf, kan fråga E om hon kanske vill ta en promenix med oss :)

 

Dem har börjat gjort iordning för sommaryran här utanför. Så himla kul att dem ska ha den här i parken! Men det enda jag inte tycker om är att en karusell har dem placerat utanför mitt fönster! Alla psykon som man hatar kommer väl att sitta i den hela dagarna, haha! Så imorgon kan det nog hända att det blir ett två glas vin med E och sen ner och titta lite :)

 

Har haft toppen dagar dem senaste! Jag fick följa med D hem till T & E i fredags för han fyllde år. HAn grillade och grejja jätte trevligt! Sen drog vi ner på interpool och tog en drink och A fäljde också med då, jätte kul! :) Dagen efter skulle jag & D få ner på rånock med då regnade det jU!!!! Men vi hade hemmamys ist! Sen i veckan har han lagat mat åt mig, så himla gott! Han är så duktig ^^ Men det blir lite nervöst när jag ska bjuda på min matlagning sen... HAHA! Gasch.. Men men det ska nog gå bra! Kanske göra den där kycklinggrytan som du tycker är god fru Lindberg??? :)

 

Nej nu väntar duschen och mitt jobb så he påde!!!!

 


Lite från min frukost i morse <3

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha oh ja asbolut !!!!! den kan du inte misslyckas med gumms :D ! / ida

    2010-08-11 | 18:25:24

Kommentera inlägget här: