Malin Hedin - 1989

Storrensning!

Kategori: Allmänt

Vaknade precis lagomt till våra bästa år idag, hände jätte mycket idag! Var riktigt spännande faktiskt :)

Sen skrammlade det till i brevlådan så jag gick upp och såg till min förtjusningen ett brev från transportstyrelsen. Jag trodde såklart att jag hade fått mitt körkortstillstånd! Men ikke! Det hade blivit avvisat pga att jag inte skulle ha skickat in syntestet som jag hade gjort såklart! Så då ringer jag dit och får vänta i kö i 33 min, men till slut kom jag fram och nu ska jag få mitt körkortstillstånd, wiiiiiiiee!!! Så nu blir det vänta vid brevlådan igen :)

 

Har rensat i min garderob idag o, men det gick sådär... hade lite svårt att kasta kläderna men liiiite kunde jag kasta ialf!!

 

Och sötast kom igår efter jobbet med Max, hur gulligt var inte det! Han hade läst i min blogg att jag inte tänkte göra ett handtag så då köpte han mat så att jag skulle slippa göra mat :)

 

Nu ska jag sätta på kaffekannan så ska Tomas titta förbi en sväng efter jobbet så ska vi snacka lite skit och om körkortet.

 


Old times, miss it!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: