Malin Hedin - 1989

Ja de ordnar saj!

Kategori: Allmänt

God jul! Idag har man varit ute på en super mysig tripp till Hedesunda och firat jul med släkten! Var överförväntans bra och hur god mat som helst :)
Nu väntar jag på min sambo som vägrar komma hem till mig!!! Vi har inte hunnit setts på två dagar för vi har jobbat om varandra.. Så nu ska vi ha julmys :)
Och min käraste kusin fyller 19 år idag! <3<3 Tänk vad tiden går... Men hon fick en tavla av mig som jag kan lova att jag fick kämpa med.. har aldrig kämpat så med en present kan jag säga!!!!
Fick vara jultomte idag och alla tyckte att jag såg ut som en skräckfilm ,haha! Barnen vart rädda kan jag säga! Hade på en mask som var från typ 1979, så jag har fortfarande skägget i ögonen! :) Men jag tyckte det var kul ialf, och några till ;)

Nej nu ska jag göra nå vettigt! God jul alla!




Kommentarer

  • Faster säger:

    Undrar just vad du gjorde för vettigt... ;) Hällde upp ett glas till eller :)

    2010-12-25 | 14:14:31

Kommentera inlägget här: