Malin Hedin - 1989

My heart is to dark to catch!

Kategori: Allmänt

Usch... Har en sån dag jag vill bara vara ifred... Vill bara vara ifred med mina tankar och grubbla lite. Vissa dagar kommer allt ifatten av vad som har hänt och sorg. Råkade trycka på snuff låten, kan fan fortfarande inte lyssna på den! Har gått ett år men det känns som igår! Ibland behöver man inte vara glad och positiv man får vara nere och ledsen.. Men det går över tills imorgon eller om några timmar. Men man måste få känns så ibland bara, är nog inte bra att trycka bort kännslor!

 

Iförrgår var jag hem till finaste killen och umgicks och drack en grogg :) Det var sent för vi spela musik och hade det trevligt ! Så jag tog en sovmorgon, sen fick jag frukost, så gulligt :) R&E var också med ett tag men dem lära hem för E skulle jobba :,( Tänkte ju att hon var ledig för jag var det... Men det var hon inte så då vart jag ledsen i ögat!

 

Nej nu  ska jag äta lite och sova en liten stund.....

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: