Malin Hedin - 1989

Sunshine!

Kategori: Allmänt

Vart tog solen vägen????!!!

Har jobbat fm och det gick hemskt trögt!!! Men nu är jag hemma, hade ett kortbesök av min A :) Alltid lika trevligt att träffa henne! Men nu sitter jag och väntar på en annan snygging... Och sjuk är den också, stackare! Säkert jag som har dragit in nåt..!

 

Igår jobbade jag natt och hann inte ens knappt innanför dörren så lära jag fixa trök ärenden på stan! Och pricken på I:t så hade jag tappat bort cykelnyckeln till min då låsta cykel nere på stan! Men jag var inte alls bitter, inte alls!!! Haha! Jobbade em och sen iväg och titta på E:s nya radhus, så himla fint! Ett riktigt drömradhus! Man blir inte ett dugg avundsjuk ;) Hon kommer att pyssla så fint där :)

 

Har vänt upp och ner på hela lgh för mitt kvitto på datorn men hittar det inte!!!! :,( Jag måste byta den här datorn, kan inte ens chatta på FB så lägger den ner verksamheten! Men men, nu får man väl dras med den då, man vänjer sig snabbt sjukt nog!

 

Jag vet att det inte är riktat mot mig men varför gör det så ont för??

 

 
Love you babe <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: