Malin Hedin - 1989

Varm helg!!!

Kategori: Allmänt

Har haft en jätte bra helg! var med Anders&Angelica på fredagen, vi åt och gick på slick senare på kvällen. Sjukt med folk där inne, trodde jag skulle flyta bort!!!! Sen försökte vi dricka A under bordet med det gick si sådär med det! Haha :) Roligt att göra nå utanför jobbet :)
vart sedan efterfest i Sätra och det var jätte kul :) Var 2 som spelar så det var lite trubadur ;)
 
På lördagen var jag lagomt mör när jag skulle jobba kväll! Men det gick bra trots värmen!
Sen vart det holmarna och titta lite på ett band som spelade, var jätte dukitga :)
Så jag var lagomt mör idag igen när jag skulle jobba kväll, haha :)
Men det gick bättre idag, inte lika äckligt varmt!

Men nu är det dags att sussa, jobbar fm imorgon

Lägger ut kort på min gadd nu, inte alls nyss jag skulle ha gjort det ;)



Kommentarer

  • Faster säger:

    Fint hål i byxan darling ;)

    2010-07-05 | 21:25:43
  • Malin säger:

    Haha, man såg verkligen hålet!!! :S

    2010-07-08 | 11:06:47

Kommentera inlägget här: