Malin Hedin - 1989

Vart tog solen vägen???

Kategori: Allmänt

Jag bara jobbar och jobbar nu så det blir inte så mycket blogga! Men skriver ett litet nu :) Har varit ner på stan efter jobbet. Köpte på mig en massa fint men jag trodde att jag hade medium på linnen! Men det hängde bara och såg inte bra ut! Så nu måste jag gå ner igen med det... Kanske borde börja testa kläderna?? !

Ska hem till en snygging nu i em. Ska äta mat och bara mysa tror jag :) Men det är alltid lika trevligt! Blir inte så mycket umgänge med vänner och nära och kära när man jobbar såhär mycket just nu... Men det blir snart lugnt igen. Ska ju till Grekland i September!! Whiiioo! Och helgen för det ska jag på kryss med tjejerna, fasen vad kul det ska bli och gott med det goda smörgåsbordet, mums mums :)

Imorgon jobbar jag 7.45-8.00 så jag är inte kontaktbar då...

 

He påde!

 


Vart tog solen vägen??? !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: