Malin Hedin - 1989

Midsommar!

Kategori: Allmänt

Glad midsommar allihopa! själv sitter man på jobbet och väntar på att göra några knop :)
Har haft en jätte bra vecka, åt mat hemma hos farmor i onsdags, hur trevligt som helst! Sen drog jag och Lisan ner till söder hielmska och drack en cider och sedan vidare till tant grön en sväng. Det var jätte trevligt och kul :)

Igår var jag med Emelie och Robin på massa datorbutiker och köpte mig äntligen en dator!!!! :D
Dem var så snäll och hjälpte mig, hade absolut inte gått annars!
Sen var vi på donken och åt, sen vart Emelie och jag ensam så då vart det köpa glass och njuta i solen, så himla mys :) Vi var runt halva Gävle också och små tittade överallt. Och Emelie är ju så himla rolig, hon trodde att hon hade låst ut sig men så var nycklarna hela tiden i hennes jackficka! Haha :D

Sen var jag i Furuvik och hade det välldans trevligt på kvällen.. ^^

aja, ska nog börja jobba :P

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: