Malin Hedin - 1989

Oooouuudiiiiladiiiiie :P

Kategori: Allmänt

Veckan forsatte i samma bra spår! Vart partaj med folket från Linden på lördagen, riktigt skojj! :)

Igår var Carematjejerna hemma hos mig, vart god mat och lite cider :) 

Idag skulle jag jobba i Valbo och jag tog mig dit mot alla odds och när jag kommer dit är inte "jobbet" där!!! Men inte gjorde det mycket för i det här fina vädret kunde man gärna vara ledig! Men så vart inte fallet, fick hjälpa till på kontoret ist, men det var kul att prova det o ! :) Vikte kuvert så fingrarna skulle gå av..
Sen bar det hem till Amanda och klippa henne, vågade knappt ta nå men det vart nog bra ändå ;) Vart tacos också, mums mums!!!! Amanda gör ju sig iordnind för hennes stora dag imorgon, studenten! Whoooo! :)

Annars leker livet.

Längtar tills vi drar!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: