Malin Hedin - 1989

SOL SOL OCH SOL!

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse och solen lös så fint, vela bara gå ut och sola... Men då kom jag ju på att jag ska jobba heeela dagen! Det blir inte en solstråla för fröken Hedin...:,( Som sagt pengar är inte allt.. Hade faktiskt hellre varit ledig och haft det bra med nära och kära ist.. Men jag får försöka se det att jag har ialf gjort min brukares midsommarhelg bra!

Igår var jag helt slut när jag kom hem, vart surra i telefonen med Tomas&Emelie och äta vitlöksbröd och ett glas vin slank ju ner de o :P Tittade på den där skräckfilmen "house of wax" eller vad den hette. Var mycket bättre än vad jag trodde med tanke på att Paris Hilton är med i den, hade ju bara tänkt att det var B skit då.

Ska kanske åka ut till hedesunda på tisdag kväll. Tänkte vara med pappas nya hundvalp på onsdagen och kanske hinna med ett besök hos Hanna :D Vill så gärna hälsa på dem men det blir ju aldrig av och man jobbar ju jämt!
Ska försöka klämma in mycket nästa vecka, får se hur det går.. :)
Men jag tror det blir skönt att vara ute hos pappa en hel dag ensam och bara sola och ta det lugnt, behöver komma bort lite!

nej nu ska jag ta och jobba och gå ner till tvättstugan.. trööööööök...

hejs svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: