Malin Hedin - 1989

UNDERBART!

Kategori: Allmänt

Har ledigt i två dagar nu!!!! Wiiiiieeehuuuu! :)
Så det var slänga i sig frukost imorse och sen fixa på Frösunda och ta en kopp kaffe.
Sen vart det slänga sig på cykeln och åka till FasterLisan och dricka kaffe och klämma på balkongen! Sååå UNDERBART! Hon hade bakat en jätte god kaka också, mums mums!
Hon är på äventyr nu så jag sitter i mitt andra hem nu och väntar på resten av gänget så ska vi hem till Farmor och äta mat :) Sitter och poppar creedence (nostalgi) och bara njuter av det vackra vädret!
Kanske ska ner på SöderHiemska med Emelie sen, får se om hon kommer ihåg :P Annars blir det lugnt!

Nu börjar det arta sig rikigt i mitt liv, drömarna kommer snart att gå i uppfyllse, vänta ni bara! :D


NU ÄR DET SOMMAR!
________________________________________________________________

Fick höra en rolig kommentar av min jobbarkompis Linda för ett tag sedan:
"Malin du är onormal på ett bra sätt" Haha!

Kommentarer

  • J säger:

    gör du inge annat ? har du inga kompisar o vara med ?

    2010-06-23 | 18:48:51
  • I säger:

    som att vara med mig, IDA :D det skulle vara ett " i " plus att jag fick inte skriva klart min kommentar :D du kan ju höra av dig :( <3

    2010-06-23 | 18:51:08
  • Anonym säger:

    Schysst vy fr balkongen på Brynäs ;)

    2010-06-24 | 14:43:18
  • Hedinan säger:

    Välldans bra vy ;)

    I: Vadå inte göra nå annat :O Klart jag hör av mig, det är mycket helgjobba nu! :( Men hoppas att du/ni får det kul ikväll på midsommar :)

    2010-06-25 | 12:52:53
  • i säger:

    jaaa du måste vara med mig snart stumapn :D

    2010-06-25 | 21:15:29

Kommentera inlägget här: