Malin Hedin - 1989

Jag vill, jag vill!!!!

Kategori: Allmänt

Ibland känns det som att jag vill så mycket med mitt liv att jag blir lite för ivrig! Har fyllt i visumet idag till Australien resan! Jag vill dit nu, jag vill ha körkort också innan! Jag är så himla rädd att mina planer och mina drömmar kommer aldrig att gå i uppfyllelse. Jag vill så mycket. Först nu vill jag resa, leva livet fullt ut och sedan vill jag kanske binda upp mig i mer "projekt" typ mitt hästintresse. 
Har sagt upp lgh och tagit tjänsteledigt från jobbet. Ska titta på biljetter om typ en vecka :D Mycket som måste fixas innan jag åker ( liiiite för mycket känns det som ibland ) Men det ska jag fixa, jag ska klara det här! 

Nu ska jag sussa inför ännu en krävande dag... APT möte som inte kommer att bli kul! Sen jobba på 3:an som jag inte har varit på 1 år! Men men, dagarna går så fort nu så! :)




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: