Malin Hedin - 1989

Becuse every little thing is going to be alright!

Kategori: Allmänt

Jajjamensan har sagt upp lägenheten och ska lämna det liv jag kan och vet bakom mig. Men inte förevigt, eller vem vet.. Men jag är sjukt nervös, rädd men samtidigt så j'kla glad och lycklig! När jag har fixat allt med arbetsvisum och allt är helt klart med att säga upp telefoner och abomemang och shit så kommer allt att kännas mycket bättre! Jag är så redo för detta att jag spricker snart! :) Jag känner att jag inte nöjjer mig med mitt liv som det är just nu, jag vill så himla mycket mer, se , lära och upptäcka saker, andra kulturer.. Sen när man bestämmer sig att åka hem så är det säkert skönt och man kan slappna av på ett annat sätt!
Mycket tankar och babbel idag..

Nu ska jag göra mig klar så ska EmelieStumpan hämta mig så blir det dollar och owes sväng :) <3



En liten ledtråd över vart jag ska någonstans ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: