Malin Hedin - 1989

Tisdag..

Kategori: Allmänt

Har fortfarande inte klätt på mig än och ligger på soffan och lyssnar på Dolly Parton.
Saker och ting går inte riktigt som det ska.. Men jag måste ta tjuren i hornen och gå vidare och kämpa på. Får fokusera på mina planer och mina drömmar och mål. Jag vill nog ibland så mycket med mitt liv att jag får ångest att det inte händer något. Men jag hoppas verkligen på den här Australien resan, får se om man får hänga på. Lär prata med M först, får göra det imorgon! HOPPAS HOPPAS!!!

Provade ut underkläder som jag ska visa upp på ladies night förfest.. Så nu blir det vatten ooch bröd fram tills dess, haha!

Men hur som helst, mina mål och mina drömmar ska slå in!!!

Jag lär lägga ut ett kort på min nya frilla också, jag lovar att det kommer snart!!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: