Malin Hedin - 1989

Söndag

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag aldrig skriver! Har lovat min faster nu att jag ska skriva mer ;) Men ska köpa en kamera så blir det lite roligare att skriva.

Idag har har jag varit på dop för Melker, mycket trevligt och träffa alla, det är inte så himla ofta vi ses allihopa.
Jag sov hos Amanda och Faster dagen innan. Lisan gjorde sin goda pizza och det vart ett glas vin :) Sen vart det myyyycket yatzy, det gillar vi :)

Imorgon ska ner på polisen och fixa stämplar och pass inför Norge, börjar få ångest att inget har blivit iväg skickat, men imorgon så ska det lösas!!!

Sitter hemma nu mörkret för jag har ingen lampa... Den försvann!



Inte en gång till!!!!!!!!!!!!!









Kommentarer

  • Faster säger:

    :D

    2011-08-22 | 16:35:10

Kommentera inlägget här: