Malin Hedin - 1989

Pump It!

Kategori: Allmänt

Var hem och umgicks med min bror igår då vi hade varit ifrån varandra så mycket nu! Haha! Var där i fredags och hade mys/glögg kväll med han och Cicci och sov över och igår tittade vi på film och spelade nå jätte roligt tv-spel som Niclas och Cicci har köpt! Det är som en mycket mer avancerad variant av WEE. Så Niclas och jag drog ner persinnerna och dansade loss, jag vann så klart!!!! Haha!
Men nu är det slut på att sova över, nu lär jag göra mig hemma stadd i nya lgh :) Har bara sovit 2 nätter här än så länge..

Har flyttat in nu lgh, men det är inge ordning alls hära! Vill bara ha hit dammsugaren och få rent ialf! Men det är svårt när jag jobbar hela tiden! Skulle vara ledig idag men ikke..

Var på julgala med jobbet också, sjukt kul hade vi och god mat!
Var på Göronsson Arena i S-viken och Brolle mfl uppträdde, grymt bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: