Malin Hedin - 1989

Bali!

Kategori: Allmänt

Hade en super trevlig kväll igår hos Lisan, Amanda och Joakim! Lisan hade gjort grekpytt och marängsviss, kan det bli bättre? Nej det kan det inte! :) Vi spelade spel också och tog ett glas vin. Kommer att sakna ihjäl mig efter alla!!!
Sen var Amanda jag ner och lunchade på waynes idag, super mys fast båda var lite seg idag, hmpf... :)
Sen ska jag hem till farmor och sova hos henne inatt, men ska ta ett glas vin med Mari och hennes kompisar innan ikväll. Kommer nog att bli kul :)

Imorgon drar jag till Bali och blir borta 2 månader, har verkligen inte fattat det än!! Men det ska bli såååå underbart att bara få vara och ha kul med två roliga bruttor :)

nej ska packa klart det sista så kommer farmor och hämtar mig efter hon har varit hon Elin.


Hade bra Sverige för nästa gång jag skriver är jag i Bali :)!



Hej hopp alla ses om två månader!!!

Kommentarer

  • Kristin! säger:

    Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

    2011-02-13 | 15:46:07
    Bloggadress: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
  • Sannie säger:

    Glad alla hjärtans dag!

    Denna dag sparkar jag igång en tävling på min blogg där du kan vinna ett PORTRÄTT på en KÄNDIS som jag ritar till dig! Va med vettja! :)

    2011-02-14 | 15:16:31
    Bloggadress: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: