Malin Hedin - 1989

FixFix

Kategori: Allmänt

Har haft Mormor på besök så vi har spikat upp lite praktiska saker i garderoben och så, jätte snällt av henne! Sen köpte jag olja till köksbänken så nu håller jag på och pysslar med de, mindre kul, men bra blir de.

Har packat Thailands väskan och bara längtar efter få åka och få sol på sig!! Känner mig så himla nere och tror att solen kan hjälpa mig mycket. Blir som en annan människa på sommaren och i solen, längtar verkligen till våran svenska sommar...!

Ska iväg och jobba snart efter 2 dagars ledighet. Det är farligt att få smak på ledighet, vill bara ha mer då! Haha! Men jag skulle bli galen av att vara hemma för länge men ser fram emot två veckors ledighet.

Hade Tomas på besök igår, himlans trevligt! Mari, Lars och Niklas tittade in en snabbis, alltid lika trevligt!
Tycker om liv och rörelse, älskar att folk kan komma till MIG nu och ta en kopp kaffe eller titta förbi :) Blir alltid lika glad när mina nära och kära besöker mig, (och jag blir lika glad att besöka dem också)

Saknar dig!





Jag och Mormor på hennes balkong i Spanien (sol och gin är grejjer de!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: