Malin Hedin - 1989

The Game Is On... Again!

Kategori: Allmänt

Har tagit upp striden igen med "smaksak" som jag har köpt soffan av! Soffan är fortfarande inte rätt! Men den här gången har jag skickat det bästa vapnet emot dom... MIN MAMMA! Hon ska ringa åt mina vägnar och hoppas dem lyssnar bättre när det blir mer folk inblandade och det känns inte som chefen på "smaksak" tar mig på allvar. 
Kommer nog bli så jag häver köpet den här gången, orkar inge mer. Är så himla ledsen och besviken när man har väntat över 2 månader och soffan inte ens går att montera rätt! Det är skit att man ska må dåligt och ha ångest för att DOM gör fel!

Aja, ska hoppa in och jobba extra ikväll, behöver det när jag ska åka till Thailand den här månaden så jag får en slant när jag kommer hem!

todiiie!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: