Malin Hedin - 1989

Tradera

Kategori: Allmänt

Har precis varit och hämtat ut mitt första Tradera köp, mycket nöjd vart jag! Köpte en jeansjacka, har tittat hur länge som helst efter en men ingen som har fallit mig i smaken, men nu så äger jag en :)

Var även på soffjakt på med Mammsen igår, har nu ett komplett vardagsrum! Whiihuuuu! Soffan var det 4-5 veckors vänte tid på, men då får jag den lagomt tills jag kommer hem från Thailand. Jag köpte en tv, soffbord och tv-bänk, så himla skönt att allt är inskaffat! Och stort tack till min mamma som hjälpte mig, hade aldrig gått eller blivit av utan henne!

Nu ska jag krypa ner i sängen har ett 13 timmars pass som väntar på mig imorgon... Inte så whihuuu, men måste jobba på innan jag ska iväg så jag inte är pank när jag kommer hem.

Sov gott alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: