Malin Hedin - 1989

Erikshjälpen

Kategori: Allmänt

Har varit och fyndat på Erikshjälpen med Mammsen, det är så kul när man hittar nåt där. Det är kul att få ett hem som inte "bara" är Ikea. Annars blir det så att folk rabblar upp olika serier från Ikea här hemma och då känns mitt hem inte lika personligt, inte lika jag! Och idag var jag även iväg och handlade på Indiskas rea, 20% rabbat på deras gardiner, dem är ett måste här hemma kan jag säga! Love them! Hittade ett par kuddar till sängen också. Det är så himla kul att få inreda ett nytt hem från början!! :)

Nu sitter jag och dricker ett glas vin och tänker jag NADA ikväll, underbart! <3

Kommer lite bilder från vad jag fyndade på Erikshjälpen




Bilderna vill inte lägga sig till rätta men jag köpte bordet (erikshjälpen) ialf och orkideen på K-rauta.


Före


Efter målning´


Gadinerna från Indiska och spegeln som jag gjorde om :)

Fyndade även en tavla som jag har tittat på länge:


(Har knäppt kort från min mobil kamera som inte är den bästa!)

Ja i helgen ska jag försöka ha en vit helg, känns som att det är dags nu!

Trevlig helg alla! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: