Malin Hedin - 1989

I miss you...

Kategori: Allmänt

Har precis varit kommit hem efter ha varit och hälsat på Mari&Lars. Var så kul att se dem, dem har varit i Mexico två veckor, så jag har saknat Mari så himla mycket! Det är skillnad på nåt sätt när någon åker bort för då kan man verkligen inte ses och typ inte höras av heller! Dem hade ialf haft det super! :) Fick ett par vita converse men så var dem alldeles för stora men jag kommer nog använda dem ändå! :)

Jag har haft värsta "break thrue" med mina tankar och funderingar. Känns så himla skönt att kunna sätta ett finger på lite (ganska mycket) som har gått fel i mina relationer. Känns bra att veta så man kan ändra sig till nästa gång!

Nej nu ska jag sussa ska jobba imorgon och min lgh behöver sig en rejäl städ!

Natti natti!


Kommentarer

  • Faster säger:

    Jag kan köpa dem av dig Malin :)

    2012-01-19 | 09:23:47

Kommentera inlägget här: