Malin Hedin - 1989

Stort steg!

Kategori: Allmänt

Är ledig idag och jag tog mig en rejäl sovmorgon, inte dumt kan jag säga! Och har betat igenom några avsnitt på vampire diaries. Så himla skönt ibland att ha en dag till MIG, bara rå om mig själv och ta det lugnt!  
Ringde precis Amanda som har fått sin första lgh så himla kul! Och hennes lillebror har fått körkort, lyckan har verkligen vänt! Ibland kan man bli förvånad hur mycket lycka man kan känna för andra, det är härligt kan jag säga att man har dem kännslorna!

Nu har ett nytt avsnitt precis blivit nerladdat så nu måste jag sluta skriva och gå in i "Vampire Diaries" världen igen, haha!

By the way, har gjort att stort steg idag, och jag hoppas att det kommer gå bra och att saker kommer bli bättre efter de! Det är inge skämmigt med att behöva hjälp ibland, tvärtom, starkt att erkänna att vissa saker kan man inte klara själv och behöver en putt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: