Malin Hedin - 1989

ARG MALIN!!!

Kategori: Allmänt

Nu kommer ett negativt inlägg men jag måste få skriva detta!!!
Jag gick hem från jobbet imorse och precis utan för alla hyreshus, cykel/gåbana, parkering, mm halkar jag omkull, och det var inte en liten smäll! Jag hann inte ens ta emot mig när jag flyger bakåt så jag landar på svanskotan med en sån duns så jag tappar andan! Och jag låg där bra länge och bara skrek för det var en sån otrolig smärta! ( och tro mig jag har hög smärttröskel!)
Efter många om och men kommer jag ialf upp så jag står på alla fyra i snön!
Vid det laget gråter jag och skriker fortfarande!
Men tror ni att någon av alla människor som gick förbi, som stod och skotta eller dom som stod och skrapade rutorn a kom fram och hjälpte mig, eller ens frågade hur det var?! NEJ, INGEN! SJUKT!
Dom bara stod och glodde! Jag blir rädd över denna nonchalans, är det de här samhället är påväg emot?!
 
USCH, trodde seriöst inte att det var så illa ställt med folk!
 
SKÄMS! Jag hoppas verkligen att mina vänner, familj och ni som läser bloggen aldrig skulle gå förbi någon som har gjort sig illa eller behöver hjälp!

Kommentarer

  • Faster säger:

    Jag var med om samma sak för nåt år sedan. Fullt med folk som bara gick förbi utan att fråga. Fattar inte hur folk tänker!!! Hoppas du mår bra nu <3

    2012-11-30 | 14:51:06
  • Malin säger:

    Vad är det för fel på folk! Man blir rädd! Jo mör i svanskotan men är på bättringsvägen! <3

    2012-12-03 | 13:35:56

Kommentera inlägget här: