Malin Hedin - 1989

Funderingar..

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och ska snart gå hem, passar på att skriva på ett fungerande tangentbord! ;)
 
Sitter med jätte många funderingar och frågor..
Har förstått att det aldrig kommer finnas jobb åt mig på min nuvarande arbetsplats så jag lär söka mig nå nytt.
Har varit ute på arbetsförmedlingen hemsida och spånat och tittat på jobb och vad som finns+vad det finns inom det jag vill göra.
Jag vet inte men det känns som att man kanske lär ta sig en fundera att man kanske behöver byta stad.
Och jag vill verkligen inte de, men det kanske lär bli så!
Ska ringa komvux imorgon och boka tid för samtal för att se hur framtiden ser ut, vad ska jag plugga för nå och hur arbetsmarknaden kommer att se ut.
 
USCH FY OCH BLÄ, känner jag just nu!!!
Med sorg måste jag göra detta nya livsval..
Har verkligen sörjt över en vecka nu, har bara gråtit och gråtit, men jag hoppas på en ljus framtid!
Känner mig utbrännd av tankar..
  

Kommentarer

  • amanda säger:

    förstår att det känns tufft hjärtat och jag hoppas verkligen att det löser sig för dig snart, på ett eller annat vis! och att du inte (!!!) behöver flytta! <3<3

    2012-11-21 | 22:29:05

Kommentera inlägget här: