Malin Hedin - 1989

Mjau!

Kategori: Allmänt

Det blir dåligt med skriva här för mitt tangentbord är trasigt och jag måste sitta och skriva med skärmtangentbordet och det vanliga.. Tar hur lång tid som helst att bara få ner en mening!
 
Jag har äntligen fått hem min älskade katt Cicci. Allt har gått så himla bra!
Jag har blivit så rörd typ 511 gg den här veckan så jag tror inte mina ögon har varit torr många gg..
Hon är allt jag kunde önska av en katt och lite till!
Det känns verkligen att man har fått en riktig vän, vi ska hänga i många år hon och jag, ser jag fram emot!
 
Ska jobba ihelgen.. har varit så skönt att vara ledig i 4 dagar!
Tror faktiskt inte att jag har varit ledig så länge och bara ha varit hemma. Har varit ledig när jag har varit utomlands men inte annars. Sen undrar man varför man är så trött, konstigt efter ha slitit arslet av sig i 5 år!
Vill så gärna ha något fast jobb så man kan få känna ett lugn och trygghet som man aldrig har fått känna..
 
(det kommer bilder på Cicci snart!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: