Malin Hedin - 1989

The D day!

Kategori: Allmänt









Jag lyckades äntligen ta det efterlängtade körkortet!
Och när jag hade klarat det kom Stefan och hämtade upp mig, och satte en ögonbindel på mig!

Jag hade så mycket känslor redan från att jag hade klarat körningen så jag trodde jag skulle få en mindre hjärnblödning av allt, haha!
När jag väl fick kliva ur bilen så drog han bort ögonbindeln... och där stod en bil! Min bil!
Jag fick en bil av han!!

Kan säga att det vart inte så mycket sagt förutom gråt..!

Jag hade gått och oroat mig innan om hur det skulle gå att ha bil osv, och då hade min stora kärlek redan fixat allt!

Utan Stefan hade inget av detta blivit av, han har den stora delen i att jag lyckades ta körkortet en gång för alla! ❤

Sen vart det fira på "Balinesen på hörnet", vela aldrig sluta äta för det var så gott!








Kommentarer

  • Faster säger:

    Duktiga du <3 Å sicken kille du har!!

    2014-06-14 | 08:02:51

Kommentera inlägget här: